guclubebek35 Arkadaşlar bebeğimin cinsiyeti belli oldu 19 haftalık hamileyim kızım oluyor 😃😃😂😂🙂🙂isim bulamıyorum ama gerçi daha yeni öğrendik kız olacağını ama benim beğendiğim isimleri eşim eşimin beğendiklerini ben beğenmiyorum 😕
Haticemrahalp guclubebek35 çok normal canim ama daha sonra senin söylediğin ismee gelecek merak etme 🤣benimde oğlum olacak inşallah adi Alparslan bende bu ismi beğenmiştim eşim yok dedi ama gene benim dediğim oldu
Haticemrahalp guclubebek35 Allah anali babali büyütsün canim bu arada sağlıcakla kucağına alman nasip olur
guclubebek35 Kumedvol %98 kız dedi ama ben değişmeyeceğine inandırdım kendimi mümkünse değişmesin ama zaten 19 baya geç bi hafta 16 da da kız gibiydi zaten
Kumedvol Bananda 15 kız dedi suan 17 yok ama birdaha görünmek istiyorum yanilma payı var diyenler var
guclubebek35 Kumedvol o zaman garanti olsun 19 da falan git doktor bana 18 sen sonra kesinleşir demişti gerçi gene de kesin demedi %98 dedi sanırım ne olur ne olmaz diye böyle yapıyor 🤨