Uykusuzana92 Kızlar gözlerimde ödem var ve göz içi iğne önerdi doktor olan var mı olumlu sonuç alan var mı işlem acılı ve ağrılı mı bilgisi olan yazabilir mi ?
Uykusuzana92 Gebzeli-123 bi noktaya sabit bakarken merkezi görüyorum yanlar yok gece körlüğü de var bende onun tedavis yok günümüzde kör kalıcam diye korkuyorum ödem için iğne önerdi doktor onura araştırıcam biraz benim gibi olan var mı dedim kör olcam ya ben bu gidişle