Bence gayet hoş ama eğer ikisinide söyleyeceksiniz çift isim koyun yoksa asel zaten tek kullanımda daha güzel bence benim kızımın ismi de alime asel eşimi ikna edebilsem tek isim koyacaktım tahmin edersiniz ki babaanne adı alime 🙂 kaynanami da çok severim ama kullanmayacagimizi bildiğim için koymayalım bak söylenmez dedim ben söylerim dedi 4 yaşına geldi kızım babası benim kadar alime asel diye seslenmemistir çevre zaten hep asel diyor