Minikmucizelere merimeroo yani iki isimli biri olarak hic sevmiyorum zorlugu oluyodu okulda cevrede falan biri birini soyluyo digeri digerini allahtan evlenince soyadimda izun bi sey olmadi o da uzun olsa hastanede belediye bilmm ne islerinde uzun uzun yazmakla ugrasiyorum çok sinir bozucu
Glcn-61 merimeroo ikinci isim çok gereksiz zaten kullanılmıyor eziyet okul hayatı boyunca yazmakla uğraşsın başka bişe değil
Hasret5506 Biz önce eşimle kizimiz olursa yağmur diye düşünüyor duk yıllardır ama gebeliimde piskolojik olarak insanlardan vs çok sıkıntı çektim pisikolaga kadar gidicektim oyuzden ikinci ismi olarak YAĞMUR DEVA ismine karar kıldım 👼🏻🤲🏻😍
fatos2309 Hasret5506 ya deva çok güzel isim ben de çok sevdim ama kime sorsak aklımızı karıştırdı dalga geçti yine de koymak istiyorum benn sizce nasıl
Derky Zaten doğunca tek isimle sesleniliyor o yüzden tek isim olmalı bence🌸 optik form doldururken yorulmasın yavrucak😅
Hasret5506 fatos2309 valla çok güzel kimsede dalga geçmesi cnm yağmur Deva doktorum bile bayıldı adının geçtiği her yer herkese deva getirsin desi
FNGNN Benim oğlumun ismi Ali Deva.. Deva gibi de çocuk.. başta herkes bön bön bakıyordu.. şimdi ismi de şahsı gibi kaliteli diyorlar.. vaaaay devaaaa diyorlar