Midwife10 geçmiş olsun canım ama kokulu akıntı veya yeşil kahverengi olunca bana geliyorsun diyor benim doktorum onun dışında benim akıntım hep var normal karşılıyor çünkü tahliller temiz vajinal de baktı bir şey çıkmadı çok şükür iki üç haftada bir yeniliyoruz bu tahlilleri. Sen bolca inşirah suresi de oku bir de Bismillahillezi la yedurru measmihi ile başlayan bir dua var gündüz 3 akşam 3 kez olmak üzere oku endişelerinden arınmak için sana çok iyi hissettirecek emin olabilirsin sonu da çok güzel olacak bebeklerimize sağlıkla kavuşacağız inşallahh 💜💜