esmayusra06 Kızlar Ankara da yaşıyorum 13 haftalık gebeyim %80 down sendromlu denildi etlike sevk ettiler. O hastanede önerebilceniz bi doktor var mı yardımcı olur musunuz.????
Gozdeselim06 esmayusra06 Oradaki doktorların randevularına bak, isimlerini İnternetten araştır insanların doktorlar hakkındaki yorumlarına göre ilerle. Ben hep o şekilde ilerledim.
Gaye1402_ esmayusra06 sadece Ecem Dilan dumana git diğerleri berbattttt sakın ama sakın Şule Atalay’dan alma
Safie2020 Gaye1402_ siz ne zamandır Ecem doktora gidiyorsunuz onu hiç duymamıştım heo aynı doktor çıkıyor mu iyi ilgileniyor mu bı de foto falan çektirir mi ki
06Esra06- Büşra Lekesiz de çok iyi Hayırlı sonuclarin olsun canım Rabbim büyük dua et biseyi yoktur sitres yapma
mombarbie_ esmayusra06 ikili tarama net bir sonuç vermez %100 olucak deselerde normal doğma ihtimali var fetal dna yaptırabilirsiniz daha doğru sonuç alabilmek adına
Buseksr Safie2020 Safie2020 evet ben her gittiğimde kendisi oluyor ve video resim falan da çekiyorum bişey demiyor söylüyorum çekebilir miyim diye oda izin veriyor çok tatlı çok konuşkan ve baya ilgili ben çok memnunum bazen bölümleri değişiyor ona çok üzülüyorum😏🥺
Gaye1402_ Safie2020 Ecem hanım resim çektiriyor devlet çıktı veremiyor ama o kadar rahat bakıyor ki o kadar ilgileniyor ki diğerleri gibi sallayıp atmıyor ama onu sabit bulamıyorsunuz sürekli doktor değişiyor ben o yüzden özele geçtim ama yorumları da çok güzel araştırabilirsiniz
Safie2020 Buseksr çok şaşırdım ilk defa bı doktor her zaman kendisi oluyormuş normalde hiç kimse yerinde her zaman bulunmuyor bnde ona bakayım bı acaba cinsiyeti söyler mi 16 haftaligim
Buseksr Safie2020 Safie2020 cinsiyette onunla denk gelememiştik bölümü başkaydı çünkü başka doktorum söylemişti ben 5 aylıkken ögrendim cinsiyetini göstermedi benimki 😅 utangaçlık yaptı sürekli
Gksslm Merhaba benim ikili tarama testim de yüksek riskli çıktı nipt testi yani Fetal Dna yaptırdık çok şükür hiç biseyi çıkmadı
Gksslm Etlik şehir hastanesinde söylendi bana da riskli olduğu orda ki doktor Dilara Kurttu fetal dnayi o önerdi ama Kürşad Sayan çok çok iyi bi hoca
Ceylan-kocak Bende ecem dilan hanıma gitmiştim çok memnun kaldım kendisinden çok ilgili bir doktor ve en ince detayına kadar bakiyor 15 dk nerdeyse bebeğimin cinsiyetini göstermesi için çabaladi konuşkan ve baya hastalarına yakın davranıyor