Nurkose1 6+3 günlük gebeyim geçen hafta kontrole gittim. Doktorum haftaya gel demişti sizce kalp atışlarını duyarmiyim biraz daha beklemelimiyim .
smamrt89 Azra8Engin bende çarşamba günü gittim alttan muayene ile duyamadı haftamda alttan muayene de 6+3 çıktı ve %80 sağlıksız gebelik olabileceğini söyledi doktorum haftaya da duymazsa alınması lazımmış bu arada son adet tarihime göre haftaya 8 haftalık olacak ama ultrasona göre 7 haftalık çok moralim bozuk
Azra8Engin smamrt89 ben alttan muayene olmadım bu gebeligimde hiç alttan muayene olmadım karnımdan bakıldı önceki gebeligim boş gebelikti sat göre 9 kusur haftalık olması gerekiyordu bebek yoktu ve kese buyumuyordu 5+2de kalmıştı kese. Sizin kese büyüyor mu
Azra8Engin smamrt89 sabret dua et bol bol stres yapma gönlünü ferah tut güzel haberlerini alırız inşallah 🥰💐
Nurkose1 Bizimde bugün vajinal ultrasondan bakıldı kese var yumurtaliklari falan kontrol etti herşey yolunda dedi bı önceki doktora göre bu daha iyiyidi haftaya veya sonraki hafta gel dedi şuan 6+3 uz 8 haftalikken gidicem bakalım inşallah duyabilirim