Umut vermek icin demiyorum, ya da umutsuz olman icin soylemiyorum ben de gec duydum kalp atisini. Keseyi de gec gordum. Devlete mi gidiyorsun bilmiyorum ama icini ferah tut ozellikle pazartesiye kadar olumsuz dusunme . Rabbim hayirlisiyla kucağına almayi nasip etsin rabbim saglik versin evladina uzulme emi sakin 🙏🏻🙏🏻