Kızlar testim pozitif beta 74 geldi ancak doktor beni çok korkuttu dedi ilk hamileliğin de düşük yaşamışsın düşük yaşayabilirsin betan çok düşük dedi sonra alttan muayene etti azıcık betayla ilk kez böyle birseyle karşılaştım dedim acıyor istemiyorum birsey olmaz dedi korkuyorum dua edin