Nesfur41 sizinle aynı dusuncedeyim. Hamileligim o kadar zor geciyor ki keyif alanlara özenerek bakıyorum. Tüp bebekle hamile kaldım ona sahip olabilmek icin uzun ve yorucu yollari astım geldim ama inanin her gun aglamaktan cocuguma verdiğim zararı bile goremiyorum artik. Cok yoruldum çocuğuma kavuşacağım icin mutluyum ama artık dayanamiyorum 20 li haftalardan beri büyük tuvalet sorunu yaşıyorum bunu bir tek ben mi yaşıyorum bilmiyorum. Artık iskenceye dönüştü. Tek tesellim 18 günüm kaldı bebeğime kavusmak için ama zaman durdu sanki gecmiyor saatler.