Cerenbelis1 hastanede molfix verdiler bize pişik yaptı. Prima harmonie aldım garanti olsun diye en iyi bez o açık ara ama çok pahalı. Sonra dedik onu gece bezi yapalım çünkü gece kaka yapmadıkça sabaha kadar bez değişimi yapmıyoruz uzun kalıyor bez. Gündüze eşim normal prima almış o bizde işe yaramadı hep taşırdı ucuz bez olmamasına rağmen bize uymadı. Sonra ben denemek için goon almıştım o da uygun fiyat ama güzel bir bez. Artık gündüz bezi olark goon gece bezi harmonie kullanıyorum. Elimde sleepy de var ama onu henüz denemedim. Yani bez işi biraz deneme yanılma bebekten bebeğe farkediyor