Herkese merhaba bugün tam 1 hafta oldu geçen hafta 16 Kasım da planlı olarak sezeryan için sabah 8 de yatisim yapıldı ilk olarak damar yolu açılıp nstye bağlandim 10 da ameliyata alınacaktım nstde 2 defa sancım çıktı ama ben hissetmedim bu arada 38+1 di haftam daha sonrasında ameliyata alınmak üzere götürüldüm giderken açıkçası biraz kendimi kastım bacaklarım çok titredi kendimi sakinlestiremedim sonrasinda belden anestizi verdiler iğneyi hissetmedim o an kendimi çok kastigim için galiba bı 5 dakika içinde tamamen uyustum ve önümü kapatıp ameliyata başladılar saat 10 u 4 gece oğlum doğdu sesini duydum hemen yan tarafa alıp yüzünü temizlediler sonra getirip yanağıma tuttular çok sıcaktı çok güzel bir duygu sonrasında onu bakımları için götürdüler benimse dikiş işlemlerim devam etti sakinlemiştim baya bı rahatlık geldi bebeğim alınırken ben hissetmedim hicbisey bazıları hissediyormus ama ben hissetmedim dikiş işlemleri bitti ama benim göğsümde bı ağırlık oldu nefes almakta zorlandım yatağımı biraz doğrultup hava verdiler 15 dakika kadar geçmesini bekledik ağrı yavaşladı ve benide 10:45 civarı çıkardılar odama geçtim bebeğimin biraz solunumunda sıkıntı olduğunu hızlı nefes alıp verdiğini söylediler benden 1-2 saat sonra onuda getirdiler düzelmişti nefesi ilk emzirme biraz zor oldu meme ucunu tutamadı silikon göğüs ucu aldirdilar onunla biraz alıştı açıkçası ilk iki gün sütüm çok çok az geldi ama idare ettik zaten yeni doğan bebeğin mide kapasitesi küçük oluyor bebeğim 3 kilo 49 gram doğdu hastanede 2 gün kaldım çıkarken tekrar tarttilar 2 kilo 800 küsüre düşmüştü ama zaten bekliyordum kilo kaybını sorularınız varsa yanıtlarım doğum yaptığım hastane esencan hastanesi doktorum Melih bestel oraya gidenler var ise doktorumu kesinlikle tavsiye ederim çalışanlar da gayet iyi ne zaman cagirsak sorun olsa geldiler ilgilendiler sezeryan için 12.000 ücret ödedik herkese hayırlı doğumlar dilerim.