eflinmira_1 Kızlar size bir sorum olacak 35. Haftada atanan birisi 2 hafta çalışabilir mi yoksa doğum iznine mi ayrılması gerekir nasıl oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi nasıl bir yol izlenmeli