birhamilelikgunlugu Kizlar selamlar daha once ya da suanda bu bebek arabasini kullanan var mi ya da alan?
Parsmommy birhamilelikgunlugu bende çok baktım hatta kullanan arkadaşım varmış onada sordum travel ve ağır dedi gereksiz dedi satıyor şuan kabin boy alacakmış açıkçası bende kabin boy almaya karar verdim Elele markasından alacağım
feridedmt Hamileliğimin başlarında kanz x go aldım daha kullanmadım ama ağır gibi sanki ya biraz pişman oldum daha mantıklılaeı vardır elbet, s go yu bilmiyorum benzerdir mutaşaka x go ile