esraEb Hanımlar. Bebeğimin kafası çok sıcak nedenböyle bilginiz var mı. Ya da aynı şeyi yaşayan. Vücûd sıcaklığı normal, 3 ayı bitirdi.
esraEb guzelanne01_ erken değil mi diş için. Herkes öyle diyor ama korkuyorum havale falan geçirir diye.
guzelanne01_ esraEb hayır canım Allah korusun her bebeğin gelişimi diş çıkarma dönemi farklıdır 4 çoçuk annesiyim 4 düde farklıydı☺️ şuanki oğlum 5.5 aylık erken çıkaracka belli huysuzlanıyor arada başı sıcak salyası akıyor
esraEb guzelanne01_ evet, salyaları da akmaya başladı ufaktan ama, erken diye o ihtimal aklıma gelmiyor. Ateş düşürücü vermeli miyim peki. Böyle kalmasında bi mahsur olur mu.
guzelanne01_ esraEb huysuzlanıyor ağrısı ağıdı varsa 1 çay kaşığı calpol yada parol verebilirsin başınıda arada ıslatırım ben elimle oğlumun yüzünü yıkarken rahatlıyor 4 ay ile 12 ay arasında diş çıkart belirtileri ve diş çıkma süreci 2 ay önce başlar bazısında hiç belirti olmaz direk çıkartır içinde rahat değilse anladığım ilk çoçuğun Çoçuk doktoruna götür
ug_fa-3diplomalianne esraEb hayır sakın ateş düşürücü verme kafa ateşi korkutucu bişey değil vücut ısısı normalse ateş düşürücüye gerek yok hele ki henüz küçük zaten, bizim ta 2 ayda başladı 8 ayında çıkardı dişini o zamana kadar hep yaşadık salya ve kafa ateşi
esraEb guzelanne01_ şu an baktım ateşi 36.3. 37-38 e kadar takip edeyim madem. Bıgün duş aldırdım ondan olmuş olabilir mi acaba. Duştan sonra direkt uyudu
esraEb ug_fa-3diplomalianne şu an ölçtüm ateşi 36.3 çıktı. Normalde de bu civarlarda oluyor genelde 35 lerde.
ug_fa-3diplomalianne esraEb tamam sıkıntı yok canım ateş düşürücü vermene gerek yok ne zaman ki 38in üstünü görürsün o zaman ateş düşürücü verebilirsin