Benimde 3 kızım var çok şükür🙏 en küçüğü 6 yaşını bitirdi. Ve ben tekrar hamileyim ikiz olabilir henüz çok yeni haftaya bakacağız. Kız çocuk harikaa❤️çok şanslısın ama tabi insan her iki meyveyide tatmak ister. Erkek olsaydıda kız isteyecektin çok normal insan olmayanı ister.