asell13 oğlumda 6. Haftada yoğun kırmızı kanama ile yatırdılar beni. O zaman doktorum demişti ki; sağlıklı değilse gider ki biz de gitsin isteriz zaten, sağlıklıysa kalacak korkma demişti ve gerçekten kaldı. Hatta hastanede yatarken kalp atışı başladı. Sonrada 15-16 haftaya kadar ara ara hep kırmızı kanamam oldu. O zaman rahim ağzına yakın yerleşmişti plesanta ve kanama alanları görülüyordu ultrasonda. Bu hamileliğimde öyle kırmızı değil ama kahve, kızıl sürekli lekelenmem var. Kanama alanı gözükmüyor ama. İkiz oldukları için bazı sıkıntılar yasıyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🙏🙏