Barlas28 Merhaba 25 haftalık gebe antibiyotik kullanımı sonrası oluşan mantar enfeksiyonu nedeniyle doktorun fitil verdi normal zamanda dahi hiç kullanmadım Kullananlar var mı
Barlas28 Merve_ceyhan0803 Ben daha önce hiç kullanmadım açıkçası korkuyorum deneyimim olmadığı için fitil daha mı etkili kremden
Merve_ceyhan0803 Barlas28 tabiki Bn ilk 12. Haftam da kullandım idrar yolu enfeksiyon yüzünden geçti ama yeniledi şimdi tekrar kullanıyorum bnde bekarlığımdan beri vardı bi kurtulamadım doktor da tedbir amaçlı mantara dönüşmesin diye fitil verdi
Yagizinannesi_ Barlas28 Bende hiç kullanmamıştım çok korkuyordum ama hissetmiyorsun fitil bana etki etki etti ama bol su iç bölgeyi devamlı temiz tut dikkat et fitilden korkma hiç
Barlas28 Teşekkür ederim biraz rahatladım deneyeceğim Gece mi kullanmak daha iyi yoksa gündüz mü sizce Eczanede gece bir tane tane olarak yazmışlar ama doktorum bir şey söylemedi