Fadiiiik aynı durumdayım 52 -61 başta doktorum zayıfsın al dedi şimdi biraz yavaşla diyor anlamadım ata öğünlerle 6 öğün yiyin diyorlar 3 öğün aralarda da meyve ve kuru yemiş yiyorum ama inanılmaz kilo aldım. Bir de herkes başladı çok kilo aldın demeye sinir oluyorum hamileyim tabi alıcam dedim bi sinirle 19+1 benim de