yagmur-68 Merhabalar bugün çatlatma iğnemin 16 günü kaset test pozitif sizce sonradan negatife döner mi çok korkuyorum
Elfnur yagmur-68 bende dün ve bugun yaptım dün9. Gundu bugun 10 ikiside negatif çıktı benim. Sen onceden yapmısmıydın baska ?
2oglus yagmur-68 benimde bugün çatlatma iğnesinin 12.gunu yarım saat önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitife dönme şansı var mı 🥺 sanki gölge gibi de görüyorum gözlerim bana oyun oynuyor galiba
Busra98712 Canım bence çatlatma iğnesiyle hamile kaldım. 16.günden sonra negatife dönmez diye biliyorum ama emin olmak için kan testi yaptırabilirsin ❤️
Busra98712 papatyaolsun valla inşAllah sonradan pozitife döner o kadar iyi anlıyorum ki bazı şeyleri 😞 bende de kese göründü ama şimdi bebek görünmezee korkusu var ne yapacağım bilmiyorum. Zaten 7 ay önce 20 haftalık suyum geldiği için bebeğimi kaybettim çok zor herşey
papatyaolsun Busra98712 kuzummm çok geçmiş olsun, kötüyü çağırma bol dua et her şey çok güzel olacak🌺
Busra98712 yagmur-68 evet canım iyi ama yükselmesini bekle 2 günde bir kan testi yaptır. Rabbim inşAllah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin