Melliisaa bende 8+5 in zaten kilom olan biriyim ama inşallah çok almam sağlıklı ilerler diyorum 😅 sabah kalktığımda çok aç hissediyorum kendimi öğlen bir kahve yanına minik çikolata sonra 3 gibi ne yemek varsa mesela dün az kuru fasülye kalmıştı akşamdan onu yedim bugün bi kase çorba içtim birde akşam eşim gelince 7 gibi yiyoruz o zamanda olabildiğince ekmek tüketmeden yemeye çalışıyorum