Bugün 8+6 yız. Dün koyduğum progestan fitilin neredeyse hiç erimeden olduğu gibi geldiğini gördüm. Çok önemsemedim. Gece tekrar fitil koyarken vajinanın içinin Yağ gibi kaygan bir sıvı ile kaplandığını fark ettim. Ayrıca normalde fitil kıyarken elime eski progestan kalıntıları Gelirken sanki bu sıvı içeriyi tertemiz yapmış hiçbir şey gelmedi. Ayrıca dün kasıklarımda ciddi bir doluluk hissi ve hafif ağrı vardı bugün ne ağrı ne doluluk hiçbir şey kalmamış. Gebeliğin başından beri su gibi akıntım hep oluyor ama asla kaygan değildi. Bu seferkinin yapısı çok farklı. Bu haftalarda su gelebilir mi bir de amniyon sıvısı kaygan mı olur internette Hiçbir şey bulamadım.