miniskesi valla makinada gömlek yıkanmış asarken ipe baktım lekeler var nar lekesi gibi dağınık halde , kıyafette renkli soft bi ton. Gittim bulaşık deterjanıyla ovaladım. Limon sıktım . Karbonat döktüm çitiledim. Limonlu yüzey temizleyici vardı onu da sıktım. Sonra korktum bi de rengini açar diye. Gittim bi daha attım makinaya. Yıkandı yine aynı. Eşime soruyorum ne lekesi bu, bildiği yok. Kafayı yicem