esmaaball Kızlar 16 haftalıkken doktor erkek dedi pipi gösterdi başka bi doktora gittim bugun 20 haftalığız %90 kız dedi sizce doğru mudur
MinikKalpb esmaaball ben 3 farklı doktora gittim 1 defa özel ikisi devlet ayrı ayrı 3 üde erkek dedi özeldeki de pipisini gördü
Meliss_01 esmaaball bizde aynı durumu yaşadık 😄 ilk erkek denildi sonra kız. Şuan 38 haftaligim kız bebeğimiz olacak nasipse. Yani olabiliyorlar bu tarz şeyler, bence Dr larin emin olmadan cinsiyeti söylememeleri gerekiyor.