Ebruuuu 12 haftalık olduk bugün ama inanılmaz sağ kasık üzerinde Ağrı'm bel Ağrı'sı var adet olacak gibi Ağrı'lar sizde Yaşadınızmı böyle birşey adet olacakmış gibi Ağrı'lar normalmi
Omerinannesi Ebruuuu Bende de olmustu canim ya kanama veya lekelenme olmadigi surece korkma hamile oldugumu bile kadigim agriyo diye doktora gittigimde ogrendim dinlenmeye calis Rabbim sifa versin insallah😊
Babyseymen Ebruuuu 14+4 oldum hala sendeki şikayetler var bazen deli oluyorum karnımı sıkmak istiyorum ağrı geçsin diye ama hamile olduğum aklıma gelip karnıma dokunamıyorum geçen hafta cuma doktora sordum normal diyor