Minikbiriiii  kızlar cumartesi ovitrelle vurundum salı aşılamam oldu üstteki dün e ait ovu testi alttaki ise bu gun çatlama olmuşmudur acaba
papatyaolsun Canım ovitrelle olduysan zaten çatlama olur. Ayrıca ovitrelleden sonra yapacağın tüm ovülasyon ve gebelik testleri pozitif çıkar çünkü içinde beta hormonu var. Boşuna ovülasyon ve gebelik test yapma. 12 gün sonra en sağlıklı sonucu alırsın
papatyaolsun Minikbiriiii onu bu süreç bitince doktor alttan muayeneyle bakıp söyler. Testlerin hepsi pik ve pozitif çıkacağı için doğru sonuç almayacaksınız zaten