Aysenurk1- 15 haftalık hamileyim arada kasık ağrısı olmakta çok hafif ve sol kasığıma dokunduğumda hassasiyet mevcut, normal midir sizce :/
MerVe39- Bende aynı şekilde 15+3 üm sağa yattigimda sanki o tarafim top gibi oluyor hissediliyor yani sonra toparlaninca bicak gibi agri saplaniyor. Normaldir diye umuyorum
Cylnglsn Rahim büyüğü için kasığı ve rahimi tutan bağlar geriliyormuş o yüzden oluyor muhtemelen benim de ara ara oluyor ağrıyan tarafın tersine yatmak ve duş almak bana iyi geliyor