Medos123 rica ederim 🙂 benimde korkulu rüyamdi ve başladı ya pazartesi günü 🥲🥲🥲 kafaları aşağıda çok baskı yapmaya başladığı için rahimde yumuşama yapıyor o da açılmaya ilerleyebiliyor tuvalet dışındaki kalkma 15-20 gün daha dursalar daha güzel olur dedi doktorum.Dun de sabahtan beri tansiyonum çok yüksekti daha bugün düştü biraz tansiyon ilacına başladim hemen Allah’tan gebelik zehirlenmesi değilmis ona şükür.Bir de dün ciğer geliştirici iğne oldum ne olur ne olmaz 😪😪 2 hafta dururlar inşallah.32 ye gelene kadar çok rahattı 17.haftadan itibaren iyiydik yani imkanınız varsa bol bol dinlenin ev işi falan fazla yüklenmeyin kendinize tuz, karbonhidrati pek tüketmeyin şimdiden önlem olsun suyunuzu bol için onu fiks 3 litre tüketiyorum hep hiç enfeksiyon olmadım.Progestan iğneyi her gün oluyordum başından beri 26 da bıraktık fitile devam