30+2 yiz.Bu sabah öyle bi ağrıyla uyandım ki bi anda inanılmaz bi sancı girdi bir an doğuruyorum sandım. Lavaboya gidince de sarı bi akıntı geldi biraz pijama da geçti. Şimdi de hafif hafif sancim var ama daha cok erken niye boyle oldu basina böyle bisey gelen var mı acaba?