Esrac96 Kızlar normalde 3 hafta önden gidiyordu sonra 2 haftaya düştü bu fark. Dün kontrole gittim her şey yine 2 hafta önde fakat karın çevresi 1 hafta geride. Yani böyle bir şey geldi mi başınıza? Bana önerebilceğiniz bişey var mı?
gncglozclk Esrac96 karın cevresinden olculuyor kılo dedı bana ozeldeki doktorum diğer taraflara bakarken demiyor 1 2 hafta onde diye karın cevresini olcuyor kılo hesap ediyor ona gore ileri de geride diyor oyle oluyormus bana oyle demıstı 28 haftada suan 32 olcam kac kılo da kuzum
Minigiim-vebenn52 Esrac96 bir haftayı çok takma canım genetikte olabilir benimde öyleydi son gittiğimde doktor demişti ki bazı bebekler ince uzun olur bazıları yapılı olur demişti bende eşimde minyonuz genetik olabilir demişti yani beli kısa bacakslrı uzun demek
Yesimce Esrac96 merhaba bende bugün aynı durumla karşılaştım düzeldi mi sizin bir sonraki kontrolünüzde?
Esrac96 gncglozclk Minigiim-vebenn52 ben iriyim maalesef. Yani böyle olupta sonra haftasını yakalayan gördünüz mü
Esrac96 Yesimce merhaba evet düzeldi bugün kontrolüm vardı. Haftasıyla uyumlu dedi. Günde 1 muz ceviz+badem+fındık 2 yumurta bunları tükettim bazen avakado
Aymina123 Esrac96 ilk gebeliğimdede karın çevresi küçük demişlerdi kızıma 3.400 doğum yaptım haftaya telrar kontrole gideceğim
Minigiim-vebenn52 Aymina123 o zaman genetiktir Bazı bebeklerin beli kısa bacakları uzun olur demişti doktorum bir hafta ise fark sorun değilmiş önemli olan iki üç haftaya cıkmamasıymış