Hg-ygthmz- Kizlar 37hafta oldum kafa su büyükmus bebeğimin doktor dedi genetikmis sizce zor dogummum olurmu ben normal doğum istiyorum cevremdekiler zor olacak diyor bu üçüncü gebeliğim diğer iki kızım normaldi
Hg-ygthmz- Off korkuyorum ya yarın tekrar kontrole gidecem ilerleme varsa suni sancıyla doğum yapsam olur muki
HacerEnfal İnstada bi kadın kafa yapısı büyük olduğu için normal doğum yapamadı sezeryana aldılar sıkıntı yaşamamak için