Selam hanımlar iyisindir umarım 🌸 yarın 28. Haftaya giriyoruz bu sabah ilk defa çatlak gördüm karnımda. Karnım geç çıktığı için ve küçük olduğu için olmaz diye düşünüyordum. Nasip tabi bebeğim taşıdığım ve izleri olduğu için sorun değil. Siz kaçıncı haftada çatladıniz neler yaptınız ?