Beeyzanurr Merhaba sevgili anneler, Hamileliği öğrendiğim gün itibari ile oje sürmeyi biraktim. İlk 3 aya kadar da göz kalemi haric makyaj ürünü kullanmadım. Sizler neler yapıyorsunuz makyaj yapanlar var mi?
Mervikk Beeyzanurr oje ne alaka canım yiyor musun sanki. Diğer ürünler cilt tarafından emiliyor falan ama oje sabit kalıyor bi sakıncası yok.
mervemurat16 Beeyzanurr ben ojede sürdüm manikür pedikürde yaptırdım.Komple makyajda yaptım yüzüme bir şey olmadı.Oje sürerken solumamak lazım havalandırılmış ortam en iyisi makyajda içeriğine dikkat etmek lazım bitkisel kullandım olabildikçe
Beeyzanurr Belginylmz doktorum yapacaksan doğal içerikli ürünler kullanmami soyledi ama çevremdeki hamilelere bakıyorum gayette yapıyorlar. Yapayım gitsin o halde😂
Beeyzanurr Melikeylmz99 evet ben de biraz biraz basladim. Hamilelik öncesinde cok fazla makyaj yaptığım icin simdi yapmayinca kendimi solgun ve cirkin hissediyorum:(
Aybarssmom_ Ben neredeyse ojesiz gezmedim. Makyaj normalde de fazla yapmam. Far, göz altı aydınlatıcı, rimel, allık, ruj yerine çoğu zaman renkli nemlendiricilerden kullanıyorum benim makyaj bu kadar 🫠
Beeyzanurr Mervikk bana da biraz aşırı geldi ama korkudan tüm ojelerimj gorumceme verdim. Yoksa ojesiz uzun tırnaksız gezmeyen biriydim 😂
Polenmom Beeyzanurr bakımlarım rutin halindedir düzenli yaparım 🌸 ama tabi bitkisel ürünler tercih ediyorum 🌿
Beeyzanurr Abikardes12 makyaj urunlerinin icerisindeki kimyasal maddelerin vucut tarafından emilip bebeğe gecebileceginden dolayı doktorum dogal içerip harici bir sey kullanmamam gerektiğini soyledi aslinda mantikli ama ne bilim cok da abartmamak gerek bence
Abikardes12 Beeyzanurr valla ben sece bıyere gıtcegım zaman yapıyorum ve ürünlermide hiç değiştirmedim
teachermom1 Beeyzanurr Düzenli makyaj yapıyorum. Sadece kalıcı oje-protez tırnak yaptırmıyorum. Maniküre gitmiyorum, eşyaların hijyeninden emin olamadığım için evde kendim yapmaya çalışıyorum. Özellikle hassasiyet göstermiyorum makyaja doktorum da hiçbir uyarıda bulunmadı zaten.
Selinselinselin Beeyzanurr tamamen annenin tercihi meselesi. Paşa gönlü bilir anne nasıl kendini mutlu hissediyorsa yapmak istiyorsa yapsın. Hasta değiliz yani hamileyiz 🥹Hayatımızdaki tek kimyasal ürün , kişisel bakım ürünleri değil çünkü 🥲