Merhaba sevgili anneler, yarın 37.haftalık oluyorum az önce kontrolden çıktım. Doktorum sezaryen olursa 3 hafta sonra alacağını, normal olursa 4 hafta sonra doğumun gerçekleşeceğini söyledi. Çatı muayenem 39.haftada yapılacak. Tarihler biraz geç değil mi bana mı öyle geldi, sizler hangi haftanızda sezaryen veya çatı muayenesi yaptırdınız acaba?