Arkadaşlar merhaba ben 32+4 günlüğüm 3-4 gündür felaket bi bel ağrısı çekiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı önerileriniz nelerdir? Birde artık iyice çocuk beni sıkıştırmaya başladı sanki 32 değil 38 haftalık gibi hissediyorum kendimi oturamıyorum yatamıyorum yemek yiyemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz