Aysenur_ypc46 Merhaba anneler doğumum Mart’ta inşallah ilk çocuğum neyii ne kadar alacağım bilmiyorum siz neler aldınız kaç ayı kaç çeşit aldınız
denizalismom Aysenur_ypc46 bende Mart annesiyim bebek arabası aldım sadece. Görümcem kayınvalidem vs birkaç bişey almış . Bende kalın mı alsam ince tereddütlüyüm. Burada bekliyim bende🥰
Ozlem-200 Aysenur_ypc46 bebek arabası ve beşik aldık bizde ocaktan sonra epey pahalanacagı için birde bir kaç zıbın aldım genelde kısa kollu aldım uzun kollu çok fazla almadım getirenlerdende kullanırım diye öyle başkada bişey almadım henüz
__mom Aysenur_ypc46 3 4 takım pijamalı takım 6 tane zıbın 12 tane çorap 12 takım elbise aldım genelde 3 6 ve 9 12 4 takım yendigodan 3 takım ağız mendili 5 adet mama önlüğü şimdilik bunları aldım💖
minik_kurabiyeee Aysenur_ypc46 ay bende aynı seninkide gibiyim ilk gebeliğim martta olcak neyden kaç tane almalıyım hiç bilmiyorum ya
__mom __mom 2adet kalın battaniye 1 adet ince muslin 2 adet emzirme önlüğü biberon emzik bebek yorganı yastığı beşik dolap küveti falan ocaktan sonra zam geleceği için şimdiden herseyi hazir ettik