busra5534 Gittiğim doktorum hastaneden ayrılmış , esenler medipol hastanesindeki doktor damla yasemin yenliç kaya ya gitmeye karar verdik ilk defa gideceğim gidenler memnun musunuz? Tavsiye eder misiniz?
nilaydeniz busra5534 ben de bugün ilk kez gittim, 31.haftadayim hastane değiştirmek zorunda kaldım ama kendisinden çok memnun kaldım açıkçası. Çok sakin ve tane tane her şeyi anlatıyor, orda devam edeceğim
Beeyzanurr busra5534 esenler avicenna Hastanesi’ne ayfer hanim ve sertan beyi de cok ovuyorlar haberiniz olsun
tuzlulimoon busra5534 Merhabalar :) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben 5 aydır Damla Hanıma gidiyorum gerçekten çok iyi çok güleryüzlü biri. Her detayı anlatıyor sürekli sormak istediğini sorabilirsin aklına takılanları not edip sor diyor. Ben çok memnunum kendisinden şiddetle tavsiye ederim herkese. Giderseniz görüşünüzü yazın lütfen merak ederim :)
gulcanak02_ busra5534 bende 30 haftamda doktorumu değiştirmek zorunda kaldım ve esenler medipolde sumeyye betül güle gittim memnun kaldım gayet güleryüzlüydü inşallah memnun kalırım doğumumada az bir zaman kaldı zaten 2 kere muayne oldum kendisine şuan 35 haftalığım
busra5534 @nilaydeniz bende ilk defa cumartesi günü gideceğim 14 haftalık gebeyim doktorumun ayrılması nedeni ile doktor arayışına düştük tereddütte kaldım açıkcası
nilaydeniz busra5534 ben bir şans verin derim :) hem hafta olarak da küçüksünüz memnun kalmazsanız değiştirirsiniz ama gayet ilgili geldi bana, tüm sorulara uzun uzun cevap verip detaylı bir şekilde de ultrason yaptı
busra5534 @nilaydeniz teşekkür ederim cumartesi günü gideceğim inşaallah bakalım umarım memnun kalırım 😊
616171_ Ben Esenler avicenna Nazife hanıma gidiyorum sadece pazartesi perşembe günleri hastanede oluyor sanırım
busra5534 @tuzlulimoon bugün 16.30 da randevum var canım gidip göreceğiz bakalım memnun kalacağıma eminim yazarım buraya
busra5534 @tuzlulimoon Damla yasemin hanımı şiddetle tavsiye ederim gerçekten çok memnun kaldım çok iyi bir doktor güler yüzlü dediğiniz gibi varmış 😊
tuzlulimoon busra5534 gerçekten doktor gibi değil arkadaş gibi ultrasonda da sürekli bebeği seviyor bazı doktorlar ciddi ciddi bakıp konuşup gönderiyor mesela. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah :)
Sumeyyeyldz Sumeyye hanımda çok tatlı kibar biri herşeyi netlikle anlatıyor cevapsız hiç bir soru bırakmıyor ultrasonda uzun uzun bakıyor bende tavsiye üzerime gitmiştm cuma günü ikinci randevuma gidicem bu da fikir olsun istedim:)