Sadelim benim doktorum operasyondan çıkar çıkmaz o kadar sağlam bi dikiş attım ki rahat rahat 37yi göreceğiz demişti , ben ilk 1hafta -10gün yattım sonra kontrole gittiğimde ben yat diye sana bu operasyonu yapmadım dedi. Öğretmen olduğum için işim çok hareketli o yüzden heyet raporu aldırdı işe gitmeyeceksin ama onun dışında hiç bir kısıtlama yok dedi ben kalktım temizlikte yaptım yemekte yaptım dışarı da çıktım her şeyi yaptım yani hiç kısıtlamadım kendimi sadece biraz daha dikkat ettim tabi yorulduğumda dinlendim