13Gamze08 Biseyi merak ettim de detaylı ultrasonda bize anında bilgi veriyorlarmi yoksa rapor verip randevu al gel mi diyorlar radyoloji sonuçları acikliyolar dediler beş güne gircem hiç bilgim yok nasıl oluyor sonuçları nasıl öğreniyoruz anlatirmisiniz
Cicek1 13Gamze08 ben özelde yaptırdım geçen cuma günü canım orada doktor 45 dakika herşeyiyle ilgili bilgiler verdi tek tek anlattı açıkladı tüm organlarını sonra kendi kadın doğum doktorum içinde bir rapor verdi ona göstermem için
Pamuk 13Gamze08 Ben dün Perinatoloji de detayliya girdim bakarken bana da söyledi çıkarken rapor verdi.
Yazmelegi_ 13Gamze08 özelde yaptırdım ben orda doktor bakıyor herseyiyle ilgili bilgiler veriyor tek tek anlatıyor sonra da kadın doğum görsün diye rapor veriyor bana doktorum detaylıya gittikten sonra gelmene gerek yok demişti 1 ay sonra kontrole gel raporu bana at demişti
Pinark92 Pamuk ayy nasıl geçti canım :) 13Gamze08 ben ikili taramaya girdiğim doktora gireceğim perinatoloji bölümü yarına aldım randevu ikili taramada bile tek tek anlatıp raporu elime vermişti bunda da öyle yapacak hatta fotoğraf + cd verecekmiş
13Gamze08 Radyoloji açıklıyor diyenlerde doktor değil etrafımdaki insanlar o yüzden girenler bana bilgi verebilirmoli sonuçları nasil ne zaman ogreniyoruz yine bekliyormuyuz aynı gün içinde ogreniyormuyuz
13Gamze08 Yazmelegi_ ben nolur nolmaz diye detaylı sonrası doktorumada randevu aldım aynı gün içinde hemen detaylidan çıkarken raporu veriyor degilmi
Parsmommy 13Gamze08 ben aylık kontrolden detaylı olduğu için doktora randevu almadım diğer ay gideceğim mesela eğer özele gidiyorsaniz bence diğer ay alın randevu . Raporu whatsap üzerinden göndermiştim doktoruma gitmeme gerek kalmadi
13Gamze08 Pinark92 bende şey istiyorum detaylida yada normal muayenede özelde video çekmeye izin veriyorlarmi eşim uzakta ve bebeğimizi ultrason dışında görmedi hiç ona atmak istiyorum
Yazmelegi_ 13Gamze08 detaylida zaten fotoğraf veriyorlar özelde de ben her gittiğimde video çekiyordum
13Gamze08 Yazmelegi_ banada güzel fotiler veriyolar ama eşim video izin verirlerse çek dedi daha önce sormamistim 29 unda sorcam
Ebru3457 13Gamze08 canım bende gideli 3 hafta oldu özelde oldum doktor tek tek organlarını saydı banada o esnada bilgi verdi herşeyiyle ilgili renkli ultrasonunu gösterdi en son dosya şeklinde rapor verdi kendi doktoruma vermem için
13Gamze08 Ebru3457 herkes rapor veriyor demiş banada vereceklerdir ardindanda doktoruma gircem zaten ama ustbuste ultrason iyimi bilemiyorum
Parsmommy 13Gamze08 radyolojiyi bilmiyorum ben perinatoloğa gitmiştim bakarken söylüyor ve bitiminde raporu da veriyor
MadamSLN 13Gamze08 Benim bildiğim radyoloji uzmanı bakıyor, yani doktorun kendisi bakıyor. Ben o gün girdiğimde bir doktor geldi. Çocuğa, rahmime vs hep baktı ve bana bilgi vererek baktı. Sonra rapor hazırladı, doktoruma götürdüm.
13Gamze08 MadamSLN bende perinatoloji diye biliyorum ama belkide uzmanlık alanına girenler dallar farklıdır