bdenerigokce Kızlar acil liste gerekiyor, bebeğim yoğun bakımda bende yanında olucam, ben yanıma neler almalıyım????
Merve1414 bdenerigokce bol bol kıyafet bez al zıbın al birde kendine süt çayı al şekerle bisküvi kek atıştırmalık al hastaneden 3 öğün veriyolar gece acikiyorsun uyuyamadigin zaman canın bisiler yemek istiyor tavsiyem bol bisküvi falan al yaninada her ihtimele karşı pişik kremi al bide kendinde rahat edebilcegin kıyafet terlik al benimki pişik olmuştu yogunbakimda kaldigimizda 45 gunluktuk biz