neanladinyurdagull Yldzgll 11 gün önce tam 38+1 de doğum yaptım 3100 gram 48 cm dediler son ultrasonda. 2925 gram 49 buçuk la doğum yaptım.Doktor almadı normal doğum yaptım.
Feyzabeyoglu Yldzgll 37+6 da kızımi sezaryenle doğurdum. Aslında 38+3 gibi falandı ameliyat günü ama sancilandim erken geldi. 3085 gr 50 cm doğdu kızım 2 yıl evvel
BirVeraAnnesi35 Yldzgll geçen hafta doğum yaptım 38+2 de. Zaten öyle planlamıştık genelde sezaryen için o aralıkta alıyorlar 2800gr doğdu kızım
Cig-demir Doğumunuz nasıl geçti acaba zorlandınız mı bende 37+5 ten gidiyorum normal gözüküyor şimdilik
Elfve 38+2 de 3450 dedi bugün doktor. Kilosuna boyuna takılmayın bence 2 kilonun üstü zaten sorun olmuyormuş 4 kilo da olsa kuvöz olabilir zamanını doldurmuş sonuçta