Asli5234 Merhaba güzel anneler, ben 1. Doz tetanoz oldum ama 2. Den emin değilim benim durumumda olan var mı ya da hiç tetanoz olmayan anneler ?
gncglozclk Asli5234 ben de 1 doz oldum 18. Haftada agır geçirdim baya 2. Olmadım özel doktorum hiç olmayan anneler de var bişey olmaz ben tercihi annelere bırakıyorum ister ol yada olma dedi ama devlet kesın ol diyor 32 haftadayım ıns bı sıkıntı yasamam agır gecırmıs olmasaydım olurdum kesin
elifsen Tetanoz olmayanlar da problem olmadı doğumda diye sizde olmayacağı anlamına gelmez. Riskini araştırın ona göre karar verin doktorunuz mutlaka dinleyin
sevaldqn1 Asli5234 1.yi olup 2. Olmamak bana saçma geliyor sonuçta 1 kez olunmuş bence 2. Kez de olmalısınız herhangi bir risk söz konusu değil
Asli5234 Aile hekimliğinde 2. Doz illa olunması gerekir diyor 1. Doz yeterli değil dediler. Ama araştırmalarıma göre bu aşı yurtdışında yapılmıyor ayrıca erken doğumu tetikliyor diyenler var o yüzden kafamı kurcalıyor
mombarbie_ Asli5234 ben daha olmadim ama hafta sınırı yokmus sanırım bir sonraki sağlık ocağı takip günümde gidince yaptiricam martta 1 doz olduğum icin gebelikte tek doz olmam yeterliymis
cokbilmismom Asli5234 birinciyi olmuşsunuz zaten ikinciden niye emin değilsiniz tamamlamanız gerekiyor. Sonuçta bu bebeğiniz ve sizin sağlığınız icin yapılıyor. Doğum esnasında herhangi bir şey olabilir bilemeyiz. Doğum yaptığınız yer yeterince steril olmayabilir vs. Ve ya hamileyken başınıza bir şey gelebilir Allah korusun.
aysecen_06 Asli5234 bende sizin gibi tek doz oldum 2. Ağır geçirenler olmuş doktoruma sordum tek dozda yeterli dedi. İkinciyi olmadım o yüzden.