Ecmsrn şöyle söyleyeyim baktığınız da evet ciddi duruyor ama benim için önemli olan bilgisi ve tecrübesi benle oturup çay içecek hali yok 😆 siz öyle dşyenlerr bakmayın herşeyi anlatıyor bana içimi rahatlatıyor ve bilmiyorum ben soru sorunca da çok güxrl anlatıyor gülüyor biz iyi anlaşıyoruz eşimle bile gülüp konuşuyor her seferinde 🥰🥰 muayene ücreti de sgk varsa 550 doğumu da zaten özel bölge hastanesinde yapıyor ben 25 haftalık olcam yarın başından beri ona gidiyorum