Mucizem14 Hollanda’da yaşıyorum. Doğum zamanı sizi takip eden ebe eve gelip bebeğin kalp atışlarını dinliyor, açıklık kontrolü yapıyor istersen sonra eğer evde doğum tercih etmediysen hastaneye gidiyorsunuz birlikte. İlla ki hastanede yada doğumun ilerleyen aşamalarında açıklığa bakıyorlardır, bana ebemin anlattığı bu şekilde henüz tecrübe etmedim belki uygulamalar değişiyordur ebeye göre🙈 Zaten eğer ciddi bir sağlık probleminiz yoksa ve normal doğum yapıyorsanız hiç kadın doğum doktoruyla karşılaşmıyorsunuz bütün süreci hamilelik kontrollerinizi de yapan ebeniz yönetiyor. Ama bu şekilde size saygıyla yaklaşmaları çok güzel gerçekten😊 Siz hangi ülkedesiniz?