Sevdanurr4 Ben 25 hafta oldum tansiyon sorunu yaşıyorum halen. Bi saat önce tansiyonum düştü. Hele o ilk dönemler tasikardi geçirip durdum. Bazen ne yaparsan yap olmuyor. 7-4 benim geçen gün serum taktılar yine aynı. Kana baktılar degerler düşüyor diye ama değerler normal geldi. Stres üzüntü faktör ama bebek başlı başına bir faktör. Halsizlik, yorgunluk, bulanti ne ararsan var.