Kızlar 42 kiloyla hamile kaldım önceden de kilo sorunum vardı zaten hamile kalınca alırım dedim dün tartıldım 43 kiloymuşum hiç alamamışım desem yeridir acaba alırmıyım yada ne yapmalıyım lütfen yadırgamayın kilo vermek isteyenler kadar almak isteyenler de var😊