yagmurrrra fiyatlar fena olmuş ya ikili test ikizlerde illa yaptırın deniyorlar ultrason da yeterli oluyor biz yine de yaptırmıştık duruma göre nifty testi yaptırıriz diye Haziran da kan için 300 ödedim muayenemin de ikinci zamanına denk geldiği için muayene ücreti odememistim Eylül de detaylı ultrason yaptırdık 2200 du o da ikiz diye şehir bu kadar farkediyor mu ya çok absürt pahali sizin imkaniniz el veriyorsa 5000 verip ikili yerine biraz daha ekleyip gen testi yaptırın bence kesinliği var en azından ikili test olasılık hesaplama ya da sadece detaylı ultrason yaptırın kan da bişi çıkarsa hangi bebekte belli olmuyor çünkü zaten önemli olan ultrason ölçümü ilk aşamada