Esraserttag ben yaklaşık 7 ayından beri kullanıyorum şimdi 2 yaşında banyoda hala kullanıyorum çok rahat ben memnunum 2 numaraya kullanacağım sadece banyoda değil ihtiyaç duyduğun zaman mama sandalyesi yerine bazen daha küçükken onu alıp yanıma oturtup eline bir iki oyuncak verip ev işimi yapıyordum o yanındayken bazen de mama yedirirken kullanılabilir öyle de cok kullanan var ben de bir kaç defa öyle yapmiştim Yani ben Öneririm 👍🏻👍🏻