Muayene oldum transfer tarihine göre 8+3 gebelik adete göre 9+3 olması gerek geçen hafta kalp atışlarını dinledim ama doktor kalp atışlarını göremediğini cumartesi tekrar gelmem gerektiğini söyledi o sıra da çok gazım vardı ondan kaynaklı olabilir mi yoksa gerçekten durmuş mudur