Kızlar. Hastanede kan verdim açlık 73 alet bugün ilk kez 110 çıkardı arada 5 dk yok. Nasıl olur Ben şok oldum. Normalde 70/90 arası olur benim açlık. Bu dün de iyice yüksek çıkarmaya başlamıştı kahvaltıyı ve akşam yemeğini bence bu sapıttı. Arada 30/40 fark var nerdeyse.. ne yapmam gerekir alet optima. Normalde hep iyi çıkardı 140 altında. En fazla 147 186 çıkardı dün. Şaşırdım.
Bence alet bozulmuş olabilir mi